Servicii

agentie de publictatate

REGIE RADIO DE VANZARI:

S.C. Best Advertising & Consult a creat departamentul trade mark Best Regie Radio, care este regie exclusiva pentru spatiul publicitar al SRR (Societatea Romana de Radiodifuziune).

MEDIA PLANNING SI OPTIMIZARE PLANURI:

Media planurile noastre reusesc intotdeuna sa duca mesajul dumneavoastra in fata si la urechile publicului scontat. Astel noi alaturi de dumneavoastra participam la:

- evaluari de piata si studii de demografice in conceperea planului media (GFK, SNA, ARMA, Alfa Cont).
-identificarea existentei pe piata a serviciilor si canalelor media propuse (Rate Carduri, pozitionari speciale, bonusuri).
-discutii preliminare cu diversele canale media pentru alegerea unui mix cat mai profitabil si eficient.
-dezvoltarea de servicii, pe baza cerintelor clientilor si alegerea unui planning atractiv in concordanta cu brief-ul primit.
-determinarea canalelor media cheie pentru succes (alegerea catorva medii cu argumentare pentru eficienta vs eficacitate).
-evaluarea potentialului de consum si analiza concurentei pentru pozitionarea imaginii sau produselor in piata.

MEDIA BUYING:

Moto: "Negociem DUR pentru clientii nostri, dar intotdeanuna corect!".

Operatii:
- Bugetarea financiara
- Servicii de administrare bugete si conturi
- Negociere permanenta, acorduri de parteneriate cu diversele suporturi media
- Programe de achizitii, identificarea de parteneri pentru difuzare sau productie materiale
- Planificare si bugetare financiara atat pentru campania integrata sau flight-uri de campanie
- Studiu permanent al pietei pentru obtinerea celor mai avantajoase chirii de spatiu media.

CONSULTANTA IN PUBLICITATE:

Pentru ca astazi toate afacerile media necesita o abordare pe mai multe planuri, observam ca stategiile integrate de comunicare au in continut si strategiile de vanzare si consultanta a afacerii clientilor. Managementul si consultanta in afaceri devine o componenta prioritara in comunicarea media. Astfel, companiile trebuie sa evalueze atent piata pe care isi pot expune ideile de afaceri, si, mai mult de atat, la nivel de client trebuie sa evalueze cererea si dorinta de a plati pentru aceste servicii. intelegerea costurilor de programare, de marketing, de media dar si dezvoltarea unei strategii pentru fiecare dintre aceste zone de interes este extrem importanta.
Toate aceste zone se afla intr-o legatura stransa, legatura ce induce profitul afacerii asa cum investitiile globale o cer. Best Advertising lucreaza cu clientii pentru dezvoltarea unei strategii de afaceri si a unui plan ce acopera toate aceste zone. Deoarece, Best Advertising are o vasta experienta in operarea cu succes a afacerilor media, strategiile si planurile de afaceri pe care le dezvolta nu sunt nici pe departe vagi evaluari generale ale oportunitatilor de piata, ci mai degraba sunt planuri detaliate sprijinite prin conversatii cu potentialii consumatori, cu partenerii, cu furnizorii de media si cu directorii generali cu un grad mare de cunostinte in ceea ce priveste mediul actual de afaceri. Planurile financiare propuse reflecta realist modul de operare al bugetelor de media, si sunt concepute pentru a oferi clientilor si managementului firmelor praguri realizabile ale obiectivelor stabilite.

CERCETAREA MEDIA:

Dezvoltarea planului de media pentru desfasurarea strategiilor, include:

- identificarea necesitatilor clientilor si implicit a cererii lor actuale, preturile potentiale si marimea pietei
- sursele de venituri si potentialul de sustinere al strategiei media
- strategii de distributie, care pot include televiziuni teritoriale, televiziuni nationale, ziare, reviste, statii radio nationale si locale, Internet la scara larga, telefonie mobila, Merchandising, si altele in functie de proiectul media ales.
- programe de difuzare si de achizitie, de identificare a tintelor demografice
- tipuri de marketing, masuratori, costuri
- identificarea potentialilor parteneri
- proiectii financiare detaliate in urma campaniei
- integrarea rezultatelor analizelor operationale si strategice
- prognoze clare, realiste si adaptate situatiei actuale de piata adaptate fiecarei companii in parte.

CREATIE PUBLICITARA:

Ideea de comunicare publicitara a produselor sau serviciilor tale este reprezentata de serviciile de creatie. Orice afacere, indiferent de natura sau de anvergura ei, trebuie sa fie comunicata publicului, cumparatorilor, prin mesaje capabile sa convinga, sa informeze, sa creeze obisnuinte de cumparare.
O marca poate fi un nume, un termen, un semn, un simbol sau un desen sau o combinatie intre aceste elemente, rolul ei fiind sa ajute consumatorul bunurilor sau serviciilor dumneavoastra sa identifice sau sa deosebeasca ceea ce oferiti dumneavoastra fata de concurentii dumneavoastra. Pentru originalitate, transmiterea corecta a mesajului, obiective trasate, impactul urmarit, si continutul de difuzare va putem propune pe toate mediile de comunicare urmatoarele:

- macheta presa
- story-board spot Tv
- voice script spot audio
- OOH
- logo

PROIECTE SPECIALE:

Sunteti un client altfel? Va doriti altceva decat ce va pot oferi agentiile de publicitate obisnuite? Atunci nu ezitati sa ne contactati. Experienta si oamenii nostri creativi va vor pune visele pe hartie si apoi in practica. Cele mai neobisnuinte, neconventionale si out of the ordinary campanii publicitare cu focusare pe fiecare element necesar produsului dumnevoastra le veti intalni la BEST. Va putem surprinde cu cerul colorat asa cum va doriti sau cu cel mai nastrusnic outdoor.

CONSULTANTA IN ACHIZITII PUBLICE IN PUBLICITATE:

Experienta noastra de peste 6 ani ne permite sa impartasim si sa va indrumam in ceea ce inseamna achizitii publice. Va puteti baza pe noi la intocmirea ofertelor in vederea participarii la proceduri de achizitie publica in publicitate. Serviciile pe care le oferim pe piata consultantei in achizitii publice:

- gestionarea catalogului online de produse/ servicii, pus la dispozitie in S.E.A.P. pentru facilitarea accesului la achizitiile directe desfasurate de autoritatile contractante, analiza documentatiei de atribuire, emisa de autoritatile contractante, pentru licitatiile la care compania dumneavoastra doreste sa participe poate fi realizata:
- din punct de vedere al legalitatii cerintelor de calificare, a sectiunii Caietului de Sarcini si a propunerii de actiuni ulterioare
- sprijin acordat personalului dumneavoastra pentru realizarea ofertei (tehnice si de pret) pentru a indeplini cerintele din documentatia de atribuire, prin prezentarea de recomandari privind intocmirea documentelor de calificare si recomandari privind intocmirea ofertei (tehnice si financiare)
- consultanta in vederea participarii la proceduri offline cu faza finala de licitatie electronica sau proceduri desfasurate in integralitate online
- propunerea initierii de contestatii asupra documentelor emise de autoritatile contractante

EVALUARE IMPACT SI MONITORIZARE MEDIA CAMPANII PUBLICITATE:

Dat fiind fluxul curent pe pietele media, ca rezultat al noilor servicii media de toate tipurile foarte ieftine si cu feedbeck imediat (sms, internet, evenimente BTL interactive), Best Advertising ofera clientilor o situatie actualizata la zi a realitatilor pietei media pentru toate tipurile de afaceri media, si de asemenea, colecteaza date la cele mai inalte standarde pentru rezultate reale de operare in principal pentru sistemul ATL (Above The Line - Publicitatea conventionala): (TV, Presa, Radio, OOH).
Justificam practic fiecare canal ales si masuram impreuna rezultatele. Economisim si cheltuim cat trebuie pentru atingerea obiectivelor propuse. Presa scrisa, Radio, TV, online, outdoor, indoor sunt medii pe care le gestionam cu succes si pentru care garantam impactul clientilor nostri in campanii integrate de comunicare.

- Documente initiale revizuite in timpul campaniei si analize preliminare
- Urmarirea day by day a rezultatelor intermediare
- Recomandari si sugestii pentru ajustarea sau adaugarea de obiective a strategiilor in desfasurare
- Backup campanie buget vs audienta atinsa , GRP Realizati vs GRP estimati, TRP, CPP etc
- Lucram alaturi de Institutiile de monitorizare: BRAT, ALFA CONT, SNA, ARMA - KANTAR MEDIA